Strategia social media
Jak doświadczony przewodnik podróży zaplanujemy każdy krok tak, byś mógł zdobyć popularność w swojej branży i osiągnąć określone cele sprzedażowe – bez błądzenia i wybierania losowych ścieżek. Nasza strategia to kompas, który pomaga dotrzeć tam, gdzie social media płyną winem i miodem: publikacje podobają się ich odbiorcom, zachęcają ich do interakcji z Twoją marką, a finalnie prowadzą do częstego korzystania z Twoich usług. Ułożymy plan działania tak, aby jak najlepiej odzwierciedlał indywidualny charakter Twojej marki, dzięki czemu wyróżnisz się i zwrócisz na siebie uwagę w internetowym gąszczu.
Na dobry początek: dobra strategia!
Nasze działania opieramy na kilku określonych obszarach, które wspólnie pozwolą nam zarysować charakter Twojej marki obecnej w social mediach. W skład strategii wchodzą, między innymi:
- Analiza celów biznesowych
- Badanie grupy docelowej
- Wybór odpowiednich platform
- Filary i plan publikacji
- Analiza konkurencji
Analiza celów biznesowych
Zaczynamy od zrozumienia celów biznesowych klienta, aby dostosować obecność w mediach społecznościowych do szerszej strategii firmy.
Badanie grupy docelowej
Dokładnie analizujemy grupę docelową, aby lepiej dostosować treści i kampanie do oczekiwań i preferencji odbiorców.
Wybór odpowiednich platform
Określamy i proponujemy, na których platformach społecznościowych Twoja marka powinna być obecna, biorąc pod uwagę charakterystykę odbiorcy i cele planowanych kampanii.
Filary i plan publikacji
Opracowujemy filary tematyczne i kalendarz publikacji, uwzględniający optymalne godziny i dni dla danego audytorium.
Analiza konkurencji
Śledzimy działania konkurencji w mediach społecznościowych w celu zrozumienia trendów, najlepszych praktyk i dostosowania własnych strategii.
Zbudowanie odpowiedniej, kompleksowej strategii social media pozwala na bardziej świadome i szybsze osiąganie wyznaczonych założeń.