Strategia social media

HolaHub > Agencja marketingowa > Social media > Strategia social media

Wyślij zapytanie

    HolaHUB-logo-orange

    Strategia social media

    Jak doświadczony przewodnik podróży zaplanujemy każdy krok tak, byś mógł zdobyć popularność w swojej branży i osiągnąć określone cele sprzedażowe – bez błądzenia i wybierania losowych ścieżek. Nasza strategia to kompas, który pomaga dotrzeć tam, gdzie social media płyną winem i miodem: publikacje podobają się ich odbiorcom, zachęcają ich do interakcji z Twoją marką, a finalnie prowadzą do częstego korzystania z Twoich usług. Ułożymy plan działania tak, aby jak najlepiej odzwierciedlał indywidualny charakter Twojej marki, dzięki czemu wyróżnisz się i zwrócisz na siebie uwagę w internetowym gąszczu.

    Na dobry początek: dobra strategia!

    Nasze działania opieramy na kilku określonych obszarach, które wspólnie pozwolą nam zarysować charakter Twojej marki obecnej w social mediach. W skład strategii wchodzą, między innymi:

    • Analiza celów biznesowych
    • Badanie grupy docelowej
    • Wybór odpowiednich platform
    • Filary i plan publikacji
    • Analiza konkurencji

    Analiza celów biznesowych

    Zaczynamy od zrozumienia celów biznesowych klienta, aby dostosować obecność w mediach społecznościowych do szerszej strategii firmy.

    Badanie grupy docelowej

    Dokładnie analizujemy grupę docelową, aby lepiej dostosować treści i kampanie do oczekiwań i preferencji odbiorców.

    Wybór odpowiednich platform

    Określamy i proponujemy, na których platformach społecznościowych Twoja marka powinna być obecna, biorąc pod uwagę charakterystykę odbiorcy i cele planowanych kampanii.

    Filary i plan publikacji

    Opracowujemy filary tematyczne i kalendarz publikacji, uwzględniający optymalne godziny i dni dla danego audytorium.

    Analiza konkurencji

    Śledzimy działania konkurencji w mediach społecznościowych w celu zrozumienia trendów, najlepszych praktyk i dostosowania własnych strategii.

    Zbudowanie odpowiedniej, kompleksowej strategii social media pozwala na bardziej świadome i szybsze osiąganie wyznaczonych założeń.